pondělí 1. prosince 2014

Celerová polévka

Celer mi nikdy nevadil, ale jak jsem v poslední době zjistila, dost jsem ho podcenila. V kaši i v této polévce má krásnou oříškově krémovou chuť a já si ho moc oblíbila.

Ingredience:

1 menší celer
2 brambory
1 lžíce oleje
1 cibule
1 stroužek česneku
100 ml šlehačky 
sůl
pepř
muškátový oříšek

Postup:

Celer a brambory si očistíme, nakrájíme na kousky a dáme vařit do osolené vody. Mezitím si nakrájíme na kostky cibuli a česnek a společně hezky osmažíme do zlata. Když je zelenina měkká, přidáme k ní osmaženou cibuli a vše rozmixujeme ponorným mixérem. Přidáme muškátový oříšek a smetanu a dobře promícháme.

Jestli se vám tento recept líbil, dejte prosím "like", abyste mohli dostávat pravidelně informace o nových receptech. A odebírejte Jídlujeme i na youtube zde.

Pozn.: Muškátový oříšek se do této polévky opravdu moc hodí, tak pokud ho nemáte doporučuji koupit. Vydrží dlouho a tu a tam ho můžete dávat, kromě slaných jídel, i do dezertů.

1 komentář:

  1. Mňam mňam! Tak to bych moc ráda ochutnala! Už se mi sbíhají sliny. Já totiž miluji celer! Včera jsem si v mé oblíbené pekárně koupila opravdu skvělý žitný chleba a myslím si, že ten by se k takovéhle polévce opravdu moc hodil! Opravdu ji musím někdy vyzkoušet! :-) Manžel má tyto poctivé krémy také moc rád, takže bude mít radost!

    OdpovědětVymazat