pondělí 3. listopadu 2014

Celerová kaše

Celerovou kaši jsem dělala poprvé v životě a byla to jen snaha jak jinak ještě připravit zeleninu jako přílohu a zkusit zas něco trochu jiného. Výsledek mě naprosto dostal. Celerová kaše je báječná a jak se ukázalo, příště jí budu muset udělat mnohem víc, protože nejsem jediná, které tak chutná. Myslela jsem, že pečené brambory hned tak něco na pozici mých favoritů neohrozí a od celeru bych to nečekala už vůbec, ale tahle kaše prostě chutná skvěle.

Ingredience:

1/2 středního celeru
2 brambory
2 mrkve
1 cibule
2 stroužky česneku
100ml mléka
20g másla
olej
sůl

Postup:

Celer, brambory a mrkev oloupeme a nakrájíme na středně velké kostky. Zalijeme vodou osolíme a vaříme do měkka. Zatím si oloupeme cibuli a česnek. Nakrájíme na drobno a společně osmažíme dozlatova. Slijeme vodu z vařené zeleniny, přidáme usmaženou cibulku s česnekem, máslo a mléko a vše ušťoucháme na kaši.

Jestli se vám tento recept líbil, dejte prosím "like", abyste mohli dostávat pravidelně informace o nových receptech. A odebírejte Jídlujeme i na youtube zde.

Pozn. : Na nápad přidat mrkev do celerové kaše mě přivedla Eva (tímto posílám velké díky). Nemám doma šťouchadlo, tak jsem to rozmixovala ponorným mixérem a konzistence byla výborná.





2 komentáře:

  1. upřímně celeru taky moc nevěřím, ale zbytek vypadá dobře, tak to budu muset vyzkoušet:-) (jestli to bude tak dobré, jako ty placky z vloček!)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ji zkus, je ještě lepší než ty placky ;)

      Vymazat