pondělí 8. září 2014

Avokádová pomazánka

Avokádo se u nás zabydlelo neuvěřitelně rychle. Vůbec nechápu, proč jsem s jeho objevením tak otálela. Pracuje se sním skvěle, chutná skvěle, a má poměrně široké využití. Minule jsem ho připravovala jako dip, dneska to bude sladká verze. Před časem jsem sem dávala recept na nutelu z lískových oříšků, její chuť byla moc dobrá, ale nedařilo se mi docílit hladké konzistence. Tato pomazánka je oproti tomu krásně krémová s čokoládovou a díky avokádu, velmi lehkou chutí.

Ingredience:

1 zralé avokádo (měkké)
20g kakaa
3 lžičky medu

Postup:

Avokádo vyloupneme ze slupky a vyndáme pecku. Nakrájíme ho do kousky do mixeru, přidáme med a kakao a vše dobře promícháme. Skladujeme v lednici v uzavíratelné nádobě.

Jestli se vám tento recept líbil, dejte prosím "like", abyste mohli dostávat pravidelně informace o nových receptech. Jídlujeme můžete odebírat i na youtube zde.

Pozn. : Je pravda, že tuhle nutelu jsem dělala už párkrát a pokaždé jsem kakao i med přidávala podle oka a pokaždé byla chuť výborná. Navíc jak už jsem psala v úvodu, je pomazánka, oproti klasické nutele, chuťově dost odlehčená, svěží. Všechny suroviny se poměrně rychle a bez problémů spojí do krásně krémové konzistence, navíc po dnu v lednici pomazánka ještě víc ztuhne. 


Žádné komentáře:

Okomentovat