pondělí 2. června 2014

Pórkový krém s cubes a nalezeným vejcem

krém, pórek,

Pokud máte rádi pórek, tak si přijdete na své. Já ho dlouhé roky nejedla a když se řeklo pórková polévka, tak jsem utíkala :) Ale teď už si na pórku pochutnám a dnešní recept vás překvapí svojí nenáročností, ale za to výbornou chutí. A proč nalezené vejce? No klasika je vejce ztracené, ale to jsem ještě nezkoušela :) za to jsem od Toma před lety dostala k Vánocům takovou vychytávku na vařená vajíčka do mikrovlnky. 

Ingeredience:

1 větší pórek
1 cibule
1 pyramidka koření na brambory / nebo kmín a pepř
sůl
bake cubes / krutony
2 vejce
Olej

Postup:

Osmahneme cibulku a přidáme k ní na kolečka nakrájený pórek. Společně smažíme jen chvíli a zalijeme vodou (cca 3/4l). Přidáme koření a vaříme dokud pórek nezměkne (10-15min). Rozmixujeme tyčovým mixérem. Podáváme s bake cubes a vajíčkem.

Jestli se vám tento recept líbil, dejte prosím "like", abyste mohli dostávat pravidelně informace o nových receptech. A odebírejte Jídlujeme i na youtube zde

Pozn. : Dneska jsem dělala bake cubes z kmínového chleba (Šumava). Jejich příprava trvale déle a po přidání do polévky se rychle rozmočili, což ale tolik nevadilo, protože zahustili polévku a dodali jí mírné česnekové aroma. Jako salát doporučuji, jedový salát s bílím jogurtem a špetkou soli. Taky z pórku nepoužívám jen tu bílou část, ale odkrojím jen ty hodně zelené listy a ty ostatní světle zelené a žluté tam taky nakrájím.

Žádné komentáře:

Okomentovat