středa 18. června 2014

Kouzelná zmrzlina

Chtěla jsem si udělat zmrzlinu, ale po víkendovém nákupu v Německu už nemám v mrazáku dost místa na další nádobu, a tak jsem se rozhodla vyzkoušet zmrzlinu, která se dělá zas trochu jinak. Navíc obsahuje skořici, která je velmi zdravá a moc mi chutná. Recept jsem si poupravila, tak ani vy se nemusíte držet striktně toho mého, nechte se vést chutí.

Ingredience:

2 banány
2 velké lžíce Lotus spread nebo nutely
2 lžíce šlehačky
1 lžička skořice

Postup:

Banány nakrájíme na kolečka a dáme zmrazit. Do mixéru si dáme zmražené banány a Lotus nebo nutelu, pořádně promixujeme, dokud nevznikne hladká hmota, přidáme šlehačku a skořici a znovu mixujeme. Zmrzlinu hned podáváme.

Jestli se vám tento recept líbil, dejte prosím "like", abyste mohli dostávat pravidelně informace o nových receptech. A odebírejte Jídlujeme i na youtube zde.

Pozn. : Byla jsem dost zvědavá jak to dopadne a nemůžu být víc nadšená :) Konzistence je tak akorát, abyste si hned začali pochutnávat, žádný tvrdý kus betonu, jen lahodná, smetanová chuť, kde převažují banány. Jen co budou banány v akci, tak si nadělám pár balíčků do foroty. Protože je to rychlovka, která potěší i každou návštěvu. Já jsem přidala Lotus i nutelu, protože jsem měla jen poloprázdné skleničky, ale myslím, že když si vyberete jen jednu příchuť, bude to lepší (líp vynikne). Měla jsem tam ale krásně cítit kousky oříšků z domácí nutely. Za inspiraci díky moc Terce.

Žádné komentáře:

Okomentovat