čtvrtek 26. června 2014

Brandnooz box červen

Co je to Brandnooz box, proč ho odebírám a co v něm všechno můžete najít, se dočtete v mém předchozím příspěvku zde. S červencovým boxem jsem neuvěřitelně spokojená, všechno využiji. Nejvíc mě potěšil studený čaj, který už jsem objevila před časem a nemůžu si ho vynachválit ;)

Co bylo v červnovém boxu:

Rajčatová omáčka s bazalkou / Dolmio / 500g / 51,90Kč
Rajčata krájená / Valfrutta / 400g / 36,90Kč
Ocet 7-bylinný / Kand / 500ml / 34,90Kč
Kečup se Stevií / Hellmann's / 450g / 43,90Kč
Žvýkačky / Orbit Bubblemint / 14g / 11,90Kč
Nápoj pro děti / Jupík Crazy Aqua / 0,33l / 13,90Kč
Česneková pasta / Dafo / 200g / 17,90Kč
Brambůrky / Bohemia Chips Kečup a majonéza / 77g / 24,90Kč
Bonbóny / Pectol Lékořice s vitamínem C / 19g / 17,90Kč
Balzamické glazé / Ponti glassa / 12ml
Studený čaj / Megafyt pharma/ 50g / 54Kč
Koření /KotányiSteak New Yourk Strip / 28g / 19,90Kč

Videorecenze:


Jestli se vám tato recenze líbila, dejte prosím "like" mojí stránce na facebooku zde, abyste mohli dostávat pravidelně informace o nových receptech a recenzích. A odebírejte Jídlujeme i na youtube zde

Pozn. : S obsahem boxu jsem spokojená, moc se těším na brambůrky a Balzamikové glazé. Studený čaj je moc super, jednou jsem ho dostala u kamarádky Verči a od té doby ho mám stále doma. Teď na léto paráda. 

1 komentář:

  1. Video je super ! Hlavně délka je sympatická.
    Některé blogerky a youtuberky dělají videa třeba i na půl hodiny. Občas mám problém recenze dokoukat do konce. Tohle je svěží změna.
    Přeji dobrou chuť :-)
    http://mlcoftw.blogspot.cz/
    http://mlcoftw.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat