pondělí 19. května 2014

Jódlerský křehký chléb

Dneska nevím o čem psát dřív. O víkendu jsem byla na severu, navštívit svojí rodinou a přivezla jsem si spousty skvělých receptů, nápadů a taky jednu recenzi a samozřejmě rebarboru ;) Tentokrát jsem jí dostala od taťky a už mám připravený recept, který díky chuti domácí rebarbory, nemůže být lepší. A ti co už jí také mají doma, mohou zatím vyzkoušet rebarborový koláč nebo rebarborový crumble či pečený čaj
Po dnešním receptu budete blahem možná i jódlovat ;) Mám ho od sestry Evičky, která mě naučila zdravě vařit a používat hodně zeleniny. Bez ní bych nejspíš kuskus a cizrnu, tofu i bulgur objevila mnohem později. Takže neváhejte, pořiďte si brynzu (já jí dostala od ní;) a hurá do toho.

Ingredience:

100g brynzy
1 menší jablko
1 lžička citrónové šťávy
1 lžička medu

Postup:

Jablko oloupeme a nastrouháme na hrubším struhadle, zakapeme citrónem, aby nezhnědlo. Přidáme brynzu a med. Dobře promícháme a podáváme na celozrnném chlebu. Já doporučuji si chleba nebo bagetu rozpéct v troubě pod grilem. Krásně to křupe a báječně chutná ;)

Jestli se vám tento recept líbil, dejte prosím "like" mojí stránce na facebooku zde, abyste mohli dostávat pravidelně informace o nových receptech. A odebírejte Jídlujeme i na youtube zde pro nová videa ;) Pokud si s něčím nevíte rady (nejen ohledně tohoto receptu), určitě mi napište;)




Žádné komentáře:

Okomentovat